Benden bu kadar. Umarım bu bilgiler yeterince faydalı olur...

19 Ağustos 2011 Cuma

Illuminati ve Müzik Endüstrisi Vol. 2

 Selamlar olsun koçum,


 Yazıya başlamadan önce gelin biraz size dert yanayım. İnternette hakkımda yapılan yorumlara bakıyorum, Sikko özentisi, taklit zööö, diye konuşan orospu çocukları var. Ananı siktiğim sağ üst köşeye bak bakiyim. Sikkofield hayranı yazıyo di mi bokum. Belli ki kendim için seçtiğim bir idolüm var di mi? Yani, kendime örnek aldığım, onun izinden gittiğim bir kişi var? O zaman neyin derdini yapıyosun?


 O blogu görmeyen, bu blogu görür. Orayı okumayan, burayı okur. Orayı 1 milyon kişi tıklamışsa, burayı 100 kişi tıklar. Ama o 100 kişi, ya onun bloguna hiç tıklamamışsa? Ya ilk defa burada aydınlanıyorsa?


 Unutma,


 Bir ses, değişiklik yaratabilir.
 Bir milyon ses, dünyayı değiştirebilir.


 Ben, Sikko'nun da söylediği gibi, "bir kişiyi bile uyandırabilirsem kardır" diyorum. E o zaman sen neyin derdindesin dürzü. Akıllı olun, sinirlendirmeyin adamı.


 Konunun ilk bölümü burada . Eğer ilk bölümü okumadıysanız, bu yazıya hiç girişmeyin derim.


 İlk bölümde bu piç şarkıcıların neden şeytana taptığını, amaçlarının ne olduğunu konuşmuştuk. Bu yüzden bu yazımda direkt gireceğim olaylara.


 Kişilerin çok ünlü olması, illuminatiye bağlıdır. Eğer bir şarkıcı onların istediğini yapmazsa, hızla gözden düşer. Eğer gerçeği anlatmaya çalışılırsa, öldürülür. Şu üç isme dikkat edin.


 Bob Marley, Michael Jackson, Tupac


 Bu üç isim illuminatiye karşı savaştıkları için öldüler. Sizleri Illuminati'nin şeytani planlardan korumaya çalıştıkları için öldüler.


 Şimdi söyleyeceğim şarkı sözünü, birden çok şarkıcı kullanmıştır. Bunlar Jay-Z, LL Cool J (bu kim amına koyim) ve Prodigy. İşte sözler.


 Illuminati, want my mind, my soul, and my body
 Secret Society, tryin' to keep they eye on me


 Meali:


 Illuminati zihnimi, ruhumu ve bedenimi istiyor
 Gizli örgüt, gözünü üzerimden ayırmıyor


 Alın bana inanmıyorsanız kendiniz duyun.


 Jay-Z
 Prodigy
 LL Cool J (ismini siktiğim)


 Üç şarkıcının da bastıra bastıra söylediği halde "siktir yeaaa ehehe" diyen varsa o tam bir OROSPU ÇOCUĞUDUR.


 Gel gel daha bu kadar değil. Bakalım başka kimler enteresan şeyler demiş.


 Benden sana gelsin ey at gözlüklü camış.


 Immortal Technique isimli kardeşimiz ne demiş.


 You think Illuminati is just a fucking theory?


 Meali:


 Illuminati'nin siktiriboktan bir komplo teorisi olduğunu mu sanıyorsun?


Fatboy Slim kankam ne demiş bakalım.


 Illuminati, a secret society do exist.


 Meali:


 Illuminati, gizli bir örgüt gerçekten var.


Son olarak Gamma Ray'in No World Order isimli şarkısının sözlerini hem okuyup hem dinlemenizi istiyorum. Çünkü bu nasıl bi şarkı amına koyim. Siktirin gidin taarruz marşı yapın oç'ler. Kanım dondu şerefsizim :((


 Alın önden bi dinleyin şu yarrak şarkıyı Yarrak Şarkı


 Illuminati
 You've come to take control
 You can take my heartbeat
 But you can't break my soul
 We all shall be free


 Illuminati
 You'll never take control
 Your New World Order
 Will lead to none at all
 We all stand before you as one
 Heaven is for everyone
 To be free from the dark


 Meali:


 Illuminati
 Kontrolü ele geçirmeye geldin
 Heyecanımı alabilirsin
 Ama asla ruhumu kıramazsın
 Hepimiz özgür olacağız


 Illuminati
 Kontrolü asla ele geçirmezsin
 Yeni Dünya Düzenin
 Hiç bir işe yaramayacak
 Hepimiz karşında birlik olarak duruyoruz
 Cennet herkes için
 Karanlıktan kurtulmak için


 Gördünüz mü ey dalyaraklar. Bunun üzerine ben, Mc Yaralı Çükübadi olarak bir kaç mısra okumak istiyorum.


 Illuminati, kırdın kalbimi
 Benden sana gelsin
 10 tane Afrikalı siki
 Yapma bize mind kontrol
 Sikerim beynini, akıllı ol


 Beni de inşallah 2pac gibi öldürmezler ya la.


Bunlar Illuminati'ye karşı duruşu simgeleyen şarkılardı. İşin bide diğer yüzü var. Şeytani mesajlar içeren şarkılar. Bunlar kimi zaman direkt Şeytan'ın ağzından dökülen şarkılar, kimi zamansa şeytana tapınan kişilerin, ona duydukları saygıyı anlattıkları şarkılardır.

 Gelin, Britney Spears'ın Slave isimli şarkısına bakalım.


 Yapmak istediğim şey yapmak zorundayım
 Beni bırakın ve sadece dinleyin
 Senin kölenim
 Kendimi tutamıyorum
 Denetleyemiyorum
 Senin kölenim
 Reddetmiyorum
 Gizlemeye çalışmıyorum

 Şeytan'a hitaben yazıldığı çok belli değil mi? Şarkının klibini izlemenizi de öneririm.


 Birde Madonna'nın Frozen isimli şarkısına bakalım.


 Gözlerin ne görmek isterse, onu görürsün
 Hayat nasıl senin istediğin gibi olabilir ki
 Kalbin açık değilse, donuksundur
Ne kadar aldığınla kendini tüketiyorsun
 Nefret ve pişmanlıkla kendini harcıyorsun
 Kalbin açık değilse bozuksundur


 Bu sözlerin ne demek istediğini anlayabiliyor musunuz? Şeytan'ın ağzından dökülen satırlar bunlar. Kısaca "Karşı çıkarak vaktini harcıyorsun, sadece kendini bana ver" diyor. Neyse devam edelim.


 Eğer kalbini eritebilirsem
 Asla ayrı olamayız
 Kendini bana ver
 Anahtar sende


 Görüyorsunuz değil mi? Eğer bu blogu başından beri okuyorsanız artık anlayabiliyorsunuzdur. Gözleriniz ne görmek istiyorsa onu görmüyorsunuz yani artık. Eheheh.


 Alın birde klibini izleyin. 




 Klipte Madonna cinler gibi kargaya, siyah köpeğe dönüşüyor falan filan. Utanmıyor, üstüne bide Lucifer'a yani efendisine özel bir dans gerçekleştiriyor. Orospu.


 Hatırlıyor musunuz? Michael Jackson "They dont really care about us" isimli şarkısının provasını ve son konserini verecekti. 5 Mart 2009'da ne dediğini söyleyeyim. Maykıl Reis "dünyada saklanmış en kötü sırrı açıklayacağım amua goyim" dedi. 8 Mart 2009'da Maykıl'ın hangi şarkıyı söylediğine bakalım.


 Söyleyeceğim tek şey,
 Bizi hiç umursamadıkları


 Tekmele beni,
 Beyaz ya da siyah diye ayırma beni


 Hayatımın ne hale geldiğine bak,
 Bir karım ve beni seven iki çocuğum var
 Polis kabalığının kurbanı oldum
 Nefretin kurbanı olmaktan bıktım
 Gururuma tecavüz ediyorlar
 Tanrı aşkına
 Kehanetini gerçekleştirmek için Cennet'e bakıyorum
 Beni özgür kıl


 Korku, spekülasyon
 Herkes bir iddia atıyor
 Süitte, haberlerde


 Şimdi düşünün. Illuminati böyle bir şarkı dinlemenizi ister mi? İnsan beyni, düşündüğünüzden çok daha güçlüdür. Müzik beynin her noktasını harekete geçirir. Hayır, hayır. Illuminati beyninizin, böyle bir şarkıyı tekrarlamasını istemez. 


 Daha çok Madonna'nın Frozen'ınını, Britney'in Slave'ini, Lady Gaga'nın Judas'ını dinlemenizi ister.


Hadi eyvallah...

1 yorum:

  1. tamam da amcık birebir sikko nun cümlelerini, esprilerini kullanma diyoruz.
    özgün ol.
    yok sözüme başlamadan önce buradan japon halkına seslenmek istiyorum ne amk. o espri yapıldı.. oldu bitti.. artı sikko güzel yapmıştı sen sıçmışsın.. takliti yapıyosun onu güzel yap bari amk..

    YanıtlaSil