Benden bu kadar. Umarım bu bilgiler yeterince faydalı olur...

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Illuminati ve Müzik Endüstrisi

 Selamlar,


 İnternette, hakkımda yapılan bazı yorumlara baktım, çok küfürlü yazdığımı ve bunun kendilerini rahatsız ettiğini söylüyorlar. Lan gavat, sen hiç küfür etmiyo musun? Arkadaş ortamında am, göt, meme konuşmuyosunuz sanki amına koyim.


 Küfürü geçtim, bu yazılarımı üniversite tezi gibi hazırlasam kaç kişinin dikkatini çeker? Kaç kişi okur?


 Tamam. Küfür etmenin güzel bi şey olmadığını bende biliyorum. Ama o kadar da olsun lan. Küfürden rahatsız olan arkadaşlar da yazdıklarımın içindeki bilgileri edinmeye çalışsın. Yoksa, benim burda anlatmaya çalıştıklarımı anlatan o kadar çok yazar varki. Kendi adıma onları okurken sıkılıyorum oğlum. Bi şöyle demek var:


 "Bu kişiler, Amerika'nın Ohlo eyaletinde yaşamlarını sürdürmekte olup, çiftçilikle uğraşmaktadırlar."


 Bi de böyle:


 "Bu gavatlar, Amerika'da sürtüyor ve toz, toprak içinde geçinip gidiyolar amına koyim"


 Hangisini okurken daha fazla keyif alırsın? Olm mantıklı ol lan. Sen katı, disiplinli bi öğretmenin dersinde mi daha iyi öğrenirsin? Yoksa, esprili, şen şakrak bi öğretmenden dinlerken mi?


 Burda bi arkadaş ortamında konuşur gibi anlatmaya çalışıyorum bu piçlerin yaptıklarını ve yapmak istediklerini.


 Diğer yazar arkadaşlara asla kötü bir şey demiyorum. Onlar da harika bir iş yaparak insanları bilgilendirmeye çalışıyolar. Ama onların tarzı farklı, benim tarzım farklı. Bunu anlatmaya çalışıyorum.


 Neyse, içimdekileri döktükten sonra konuya yavaştan değinmek istiyorum. Önceki yazılarımda Illuminati'nin en büyük aracının medya, müzik endüstrisi vs vs olduğunu söylemiştim. Şimdi düşünmenizi istiyorum. Rihanna uğruna ölebilecek kaç salak var? Ya da Lady Gaga "ben maymuna tapıyorum" deyince, maymuna tapacak?


 Ben söyleyeyim.


 Milyonlarca.


 Illuminati vermek istedikleri mesajları bu şarkıcılar aracılığla veriyor. Ünlü etmek istedikleri sıradan bir kişiyi seçiyor ve kendi istedikleri şeyleri yapması karşılığında ona şöhret, para, saygınlık kazandırıyorlar.


 Lady Gaga'yı ele alalım. Bu karının gerçek ismi Stefani Joanne Angelina Germanotta'dır. Alın bu da Lady Gaga olmadan önceki resmi.


Ay çok çirkinim diyen kız. Haline şükret amına koyim.

 Bu da Lady Gaga olduktan sonraki hali.


 Aradaki 7 farkı bulabildiniz mi? Lady Gaga önceden planlanan bir karakterdi. Sadece hayata geçirilebilmesi için birisini bulmaları gerekiyordu. Şu anda Stefani, Lady Gaga'yı oynuyor. 

 Kimi zaman da küçük yaştan seçiyorlar ünlü yapmak istedikleri kişileri. Orta halde bir yetenekleri olsun yeter.


 Sağdaki üç bebeyi tanıyanınız var mı? Bu arada tipini sikeyim Justin.

 Şu anda kariyerinin zirvesinde olan çoğu yıldız Illuminati'nin aracı. Aynı zamanda satanist. Söylediğim gibi şan, şöhret ve para uğruna ruhlarını şeytana satıyorlar. Ruhlarını sattıklarını da kendileri söylüyor. Bakın.


 Ve daha fazlası...

 Gözümüzün içine sokmaktan çekinmiyorlar. 

 Bazı dalyaraklar farkında kötü bir şey yaptığının. Ayrılmak isteyenler çıkıyor arada. Tabi bunun karşılığında bir şey feda etmeliler. Ancak bunu bilmiyorlar. Illuminati'nin onlara kolayca bu yoldan sapma izni vereceğini zannediyorlar. Ne yazık ki öyle değil. 

 Illuminati'den ayrılma ve kabul edilme törenlerini bile gözümüzün önünde yapıyorlar. Şimdi Christina Aguilera'nın kabul edilme, Britney Spears'ınsa ayrılma törenini izleyeceğiz. 


 
2. dakikadan itibaren izleyin. Bu arada 3:58'deki tipini sikeyim Justin.

 Gelin videoyu deşifre edelim.


 Üstteki resim 13 basamaklı mason piramitidir. Masonlardaki sınıf ayrımını simgeler.

 Video'da Aguilera ilk olarak bir piramitin üstünde görünüyor. Piramit de 13 basamaklı. Vay amına koduğumun dünyası. Neyse. Ablamız yavaş yavaş iniyor. İşte dans falan ediyorlar. Ardından o çok ünlü olan öpücüğünü Britney Spears'a veriyor. Buyrunuz...


 Bu öpücük Spears'ın örgütten ayrılışını simgeliyo. Daha sonra Aguilera ablamız yanındaki diğer kadına öpücüğünü veriyor. 


 Bu da Aguilera'nın örgüte girişini simgeliyor. Ve daha sonra arkalarını dönerek uğruna çalıştıkları piramiti gösteriyorlar.

 Gözümüzün içine soka soka neler yapıyorlar. Adamlar ayinlerini gerçekleştirmiş ve kimsenin ruhu duymamış. Bu gösterdiğim video 2003 Mtv Video Ödülleri'nden. Milyonlarca insanın önünde eşcinsellik propagandasını yapmaları da ayrı bir konu.

 Britney Spears'ın bu törenle örgütten ayrıldığını söylemiştim. 2003'den sonraki halini biliyorsunuz zaten.



 Karı sürekli depresyondaydı amına koyim. Birde Aguilera'ya(Bu nasıl isim lan?) bakalım.



 Zirveye çıktı öyle değil mi?

 Illuminati, istediği kişiyi tepeye çıkarıyo ve istediği kişiyi bir anda alaşağı ediyo. 

 Bu olaya en güzel örneklerden birisi de Michael Jackson. Kendisi yine Illuminati'nin ünlü yaptığı yıldızlardan birisi. Kariyerinin zirvesindeyken, bir anda düştü hatırlarsanız. Yok çocuğa tecavüz etti, yok şunu yaptı, yok bunu yaptı. 

 Ancak MJ asla düşmedi. Her zaman zirvede kalmayı başardı. Kendisi Illuminati'ye karşı savaş açtı ve ölümü Illuminati'nin elinden oldu. Bi düşünün lan, herifin bir kaç tane ilacı doktor kontrolünde içip ölmesi mümkün mü lan? Benim aklım almıyo amına koyim.

 Bir sıralar Müslüman olduğu söylentileri ortaya atılmıştı. Bu iddia bana çok doğru geliyor. Çünkü İslam'ın gerçeklerini gören birisinin bu şeytan olaylarını bırakması çok muhtemel. 

 They Don't Really Care About Us klibinde duvardaki tek gözün önünden geçerken:

 Döv beni, benden nefret et
 Asla beni alt edemezsin
 Tekmele beni
 Beni asla öldüremezsin

 Bu sözlerin o sahneye sığdırılması tesadüf olabilir mi gözünü seveyim. Al kendin izle o klibi.


1:06'ya dikkat

 Ölmeden 1 yıl önce yaptığı bir konuşmada bizleri uyardığını görüyoruz. Alın kendiniz izleyin.


Diyor ki:

 3-4 yıl içinde dünya geri dönüşü olmayan bir yola girecek. Bunu kurtarmak sizin elinizde. Bu yüzden dünyayı koruyun.

 Ahmet Çakar gibi konuşmuş rahmetli.

 Daha anlatmak istediklerim var ama başka bir yazıya artık.

 Selametle...

 Özet: Britney Spears'ın amı

5 yorum:

  1. Heleal sana Çükübadi

    YanıtlaSil
  2. Britney-Christina videosundaki damalı zemine değinmemişsin ama.

    YanıtlaSil
  3. çok haklı konuşmuşsun çükübadi

    YanıtlaSil
  4. Üstteki videoda (öpüşme sahnesi) o bayan Madonna dır, aguilera değil. bilginize

    YanıtlaSil
  5. hmm konuya tam hakim değilim ama kristina agulerada çöküşe geçti
    teorini çürütüor ..kocaısndan sevglsndn ayrıldı kilo aldı yemeyi bırakmaayaagnı felan söledi...neyse welhasıl kelam bunlar günlük olağan şeyler ...
    ha bence bi de söle bişi var ...yahu birileri hep kazanacak bu dünyada birileride hep ezilecek .buna illimunati de ,cemaat de,komunizim de ne dersen de..Dünyanın Dönüşünün Belli bir Doğası var bunun içinde hep böyle :KAzananlar ve Kaybedenler

    YanıtlaSil