Benden bu kadar. Umarım bu bilgiler yeterince faydalı olur...

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Yeni Moda: Ateizm

 Merhaba siktiğim,


 Önemli bir şey söyleyerek yazıma başlamak istiyorum. Şeytan'ın en çok istediği şey, insanların kendisinin ve Allah'ın var olmadığına inanmasıdır. Çünkü bilirki inanan kişi Allah'ı seçer. Eğer inançsız bir insan olursanız Şeytan'a yardım etmiş olursunuz.


 Deccal'in gelişine böyle zemin hazırlıyorlar. Amaçları sizleri dinlerden uzaklaştırmak. Allah'ın var olmadığına inandırmak.


 Farkında mısınız? Şimdiki gençlerde şöyle bir görüş var. Ateist insan çağdaş, elit insandır. Bende o gençlerin içindeyim de ordan biliyorum orospu çocuğu. Konuşma ordan boş boş.


 Bakın. Her insan yaşamında bir kez olsun Allah'ı sorgulamıştır. Sorgulayın da. Hiç bir şeye körü körüne inanmayın. Kuran'ın ilk kelimesi nedir? "Oku" O zaman sizde okuyun, araştırın, bilgilenin. Allah'ın her şeyi nasıl bir sisteme göre dizdiğini göreceksiniz. Bilimde daha yeni yeni çözülen şeyleri, bizlere binlerce yıl önce söylediğini göreceksiniz. O zaman okuyun. 


 Ha dersiniz ben okudum ve Allah'ın olmadığına kanaat getirdim. O zaman malın önde gidenisin ananı siktiğim. Ehehe şaka canım. Oku gel bana Allah yok de. Eyvallah. Ancak fikir sahibi olmadan hiç bir şeyin destekçisi olmayın.


 Gençlik ortamında birisi Cami'ye gitse, diğer gençler tarafından direkt gerici, yobaz damgası vurulur. Asıl yobazlık karşısındakinin görüşüne saygı duymamaktır. 


 Uzaylılara inanan piç, cinlere inanmıyor. Dinlerden nasıl uzaklaşmışız görüyor musunuz? Lucifer'ın tam istediklerini yapıyoruz. Ona tapınanların tam istediklerini yapıyoruz.


 Şu soruyu sorduğunuzu duyar gibiyim. "Lan madem Şeytan'a tapınan piçler, Allah'a da inanıyor. E o zaman neden şeytana tapıyor be orrospu çocuğuuuu." 


 Şimdi sakin ol ebeni sikmiyim senin. Şeytan'a tapınan janti abilerimiz, Şeytan'ın verdiği para, şan, şöhret gibi şeylere kanıyor. Şeytan'a tapınan çulsuzlarsa özentiliklerinden tapınmıyorlarsa benim burda götümü siksinler.


 Ateizm eskiden aydınlık göstergesi miydi? Günümüze kadar süregelen yoğun çabalarla ve tabi siz orospu çocuklarının desteğiyle artık ateizm=modernlik. Bizi dinlerden böyle soğutuyorlar işte. 


 Hoşçakalın sikmiyin ebenizi.

6 yorum:

  1. Ulan amk liselisi, Satanist olman, Lucifer'a tapman için Allah'ın varlığını da kabul etmen gerekir. Diyelim senin gibi ateist yapıldılar, sonra nasıl satanist olacaklar amk?

    not: ateist değilim.

    YanıtlaSil
  2. Oğlum bizleri satanist yapmak istiyolar diye bi şey mi dedim?

    YanıtlaSil
  3. sen demedin belki ama bunların amacı bizi yavaş yavaş new age saçmalığına alıştırmak. buna zamanla alıştırılabilmen için tanrı inancının olması lazım bir kere. Tanrı inancı yok olan kişi bir daha kolay kolay tekrar inanmaz, tanrı inancı o kişiye baştan aşağı saçma gelir.

    not: ilk mesajı da ben yazdım lan

    YanıtlaSil
  4. İnsanlar ateizmle dinlerden uzaklaşır. Herkes ateizmi benimsemeyeceği için de New Age fikrini ortaya attılar. New Age ateizmden daha kolay yutturulabilir bi şey. İkiside Sahte Mesih'e giden yolda bir basamak.

    YanıtlaSil
  5. Dinden uzaklaşmanla sahte mesihe yaklaşmanın hiçbir alakası yok. Anca New Age'e yavaş yavaş kayarsan inanabilirsin. Blue Beam Projesi sayesinde yansıtılacak sahte bir mesihe hangi Ateist inanır ki? Bence biraz ateist cephesinden de düşün. Bir ateist dindeki saçmalıklara (sadece islamdan bahsetmiyorum) inanmaz, dinde mantık arar.

    not: yine ben amk

    YanıtlaSil
  6. Sence dinine bağlı bi insan sahte mesihe inanır mı? :) neyse bu New Age olayı diğer yazılarımın konusu olacak. Burda konuşmayalım.

    YanıtlaSil